2010-12-19

Sadece Allah'a sığınmanın karşılığı

Sadece Allah'a sığınmanın karşılığı


İbnü Asâkir (rh.) 'in rivayet ettiği bir hadîs-i kudsîde şöyle buyurulmuştur:

"Allah Teâlâ Dâvud aleyhisselâma vahyetti ki:
'Kullarımdan herhangi biri, mahlûkatıma değil de, yalnızca bana sığınır ve güvenirse,
-ki ben bunu, o kulun niyetinden bilirim- gökler, içindekilerle birlikte düşmanı olsa ve ona zararlı olmaya çalışsa, onu bütün bu musibetler arasından kurtarır, selâmete erdiririm.

'Kullarımdan kim de bana değil, mahlûkatıma güvenirse, -ki bunu da onun niyetinden bilirim- önündeki istek ve ilticaların semâya yükselme vâsıtalarını keser, ayağını kaydırıp maksada ulaşma yollarını kaparım.

'Bana itaat eden kullarıma da ben, istemeden verir, istiğfar etmeden günahlarını bağışlarım."

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Bu ay öne çıkanlar