2012-02-17

İlluminati itiraf ediyor; asıl amaç dünyadaki her insana çip takmak (Video)





İŞTE HEDEF !

Ve bana şöyle dedi: ‘Asıl amaç dünyadaki herkese çip takmak RFID ÇİPİ yerleştirmek.
___
Aaron Russo bir film yapımcısı ve eski bir siyasetci.
En iyi arkadaşı Nicholas Rockefeller ünlü Rockefeller Bankacılık ve iş hanedanlığının bir ferdi, Aaron çok yakın dostluğunun ardından bir süre sonra görüşmeyi kesti çünkü Rockefeller ailesi ve onların tutkuları hakkında öğrendiği şeyler yüzünden dehşete düştü.
Aaron şunları söylüyor:
Tanıdığım bir avukat bir gün beni aradı ve şöyle dedi :
"Rockfeller ailesinden biriyle tanışmak ister misin? ”


Bende “olur çok sevinirim” dedim sonra dost olduk bana bir çok şey anlatmaya başladı ve bir gece bana şöyle dedi.
”( Nicholas Rockfeller) bir olay olacak aaron ve o olaydan sonra Afganistan’a gireceğiz bu sayede hazar denizine boru hattı döşeyebileceğiz.Irak’a girip petrolü alacağız ve orta doğuda bir üs inşa edeceğiz.Oradan da Venezuella’ya gidip Chavez’den kurtulacağız.”
ilk ikisini bitirdiler, Chavez’i daha bitirmediler.
Ve şöyle dedi :
Asla bulamayacakları biri için mağaraları araştıran bir sürü adam göreceksin.”
Teröre karşı verdiğimiz savaşın aslında gerçek bir düşman olmaması konusunda konuşup gülüyordu.Bu savaşın nasıl asla kazanılmayacak bir savaş haline getirildiğini anlatıyordu.Bunun sonu olmayan savaş olduğunu, bu şekilde insanların özgürlüklerinin ellerinden alındığını söylüyordu.’
Bende şöyle dedim “insanları bu savaşın gerçek olduğuna nasıl inandıracaksın?”
O da : ”medyayla , medya herkesi bunun gerçek olduğuna inandırabilir dedi.Bir şeyler hakkında konuşmaya devam edersen ve aynı şeyleri tekrar tekrar söylersen insanlar buna inanacaktır.” dedi.
Biliyorsunuz, 1913 yılında federal rezervi yalanlar ile kurdular, sonra 11 Eylül sayesinde teröre karşı savaş başladı ve birden Irak’a girdik buda başka bir yalandı ve şimdi aynı şeyi İran’a yapacaklar.Oradan oraya, oradan oraya geçip duruyorlar.
Bende sordum: ”Bunu neden yapıyorsunuz? Amaç nedir ?Dünya’daki bütün paraya sahipsiniz hem de istemeyeceğiniz kadar bütün güce sahipsiniz, insanların canını yakıyorsunuz, bu kötü bir şey.”
Ve bana şöyle dedi:
İnsanları neden umursuyorsunki? Kendini ve aileni düşün yeter.” ve sonra şöyle dedim: “Tamam da asıl amaç ne?
Şöyle dedi!…
Asıl amaç dünyadaki herkese çip takmak RFID ÇİPİ yerleştirmek.Herkesin parası ve sahip oldukları herşey o çiplerde olacak ve eğer birileri bizi protesto ederse yada yaptıklarımızı eleştirir ise çiplerini kapatacağız.”







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Bu ay öne çıkanlar